Subdirección Xeral dos Arquivos Estatais

A súa misión é elaborar, dirixir e coordinar todas aquelas actuacións encamiñadas á custodia, conservación e difusión do patrimonio documental.

Funcións

  • Xestión dos arquivos de titularidade e xestión estatal adscritos ao Ministerio de Educación, Cultura e Deporte.
  • Creación, dotación e fomento de arquivos de titularidade estatal.
  • Asesoramento respecto dos arquivos de titularidade estatal dependentes doutros Ministerios.
  • Coordinación do Sistema Español de Arquivos.
  • Fomento da conservación do seu patrimonio documental, a súa promoción e difusión nacional e internacional.
  • Planificación, desenvolvemento e mantemento do Arquivo Central.

Organización

A Subdirección Xeral dos Arquivos Estatais conta cunha serie de órganos consultivos e técnicos para o desenvolvemento de determinadas funcións:

  • Xunta Superior de Arquivos.
  • Comisión Superior Cualificadora de Documentos Administrativos.

A Subdirección Xeral dos Arquivos Estatais organízase en diversas áreas e servizos:

  • Centro de Información Documental de Arquivos (CIDA).
  • Programación e Coordinación Arquivística.
  • Servizo de Reprodución de Documentos (SRD).
  • Programación.
  • Valoración e Tratamento de Documentación Administrativa.
Subir