Ud está aquí:
  1. Inici
  2. Cultura
  3. Arxius
  4. Informació general
  5. Gestió dels arxius estatals en el Ministeri
  6. Subdirecció General dels Arxius Estatals

Subdirecció General dels Arxius Estatals

La seua missió és elaborar, dirigir i coordinar totes aquelles actuacions encaminades a la custòdia, conservació i difusió del patrimoni documental.

Funcions

  • Gestió dels arxius de titularitat i gestió estatal adscrits al Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.
  • Creació, dotació i foment d'arxius de titularitat estatal.
  • Assessorament respecte dels arxius de titularitat estatal dependents d'altres ministeris.
  • Coordinació del Sistema Espanyol d'Arxius.
  • Foment de la conservació del seu patrimoni documental, la seua promoció i difusió nacional i internacional
  • Planificació, desenvolupament i manteniment de l'arxiu central.

Organització

La Sotsdirecció General dels Arxius Estatals disposa d'una série d'órgans consultius i tècnics per al desenvolupament de determinades funcions:

  • Junta Superior d'Arxius.
  • Comissió Superior Qualificadors de Documents Administratius.

La Sotsdirecció General dels Arxius Estatals s'organitza en diverses àrees i serveis:

  • Centre d'Informació Documental d'Arxius (CIDA).
  • Programació i coordinació arxivística.
  • Servei de reproducció de documents (SRD).
  • Programació.
  • Valoració i tractament de documentació administrativa.
Subir

Esta web utiliza cookies propias para facilitar la navegación y cookies de terceros para obtener estadísticas de uso y satisfacción.

Puede obtener más información en el apartado "Cookies" de nuestro aviso legal.

AceptarRechazar