Cartes de servicis

El Ministeri té el compromís de proporcionar uns servicis de qualitat als ciutadans. Per a això desenvolupa plans i accions de qualitat a través de les diferents unitats que el componen i en el marc de la normativa de qualitat de l’Administració General de l’Estat.

Un element essencial per desenvolupar esta política són les Cartes de Servicis. Les Cartes de Servicis, com a eines de millora contínua dels servicis, són documents mitjançant els quals les organitzacions públiques informen sobre els compromisos de qualitat dels servicis que gestionen i presten, en resposta a les necessitats i expectatives dels ciutadans i usuaris i a la demanda de transparència en l’activitat pública.

Oficina de Atención al Ciudadano

Biblioteca Nacional de España

Consejo Superior de Deportes

Industrias Culturales y Mecenazgo

Cartas de Servicios de la Subdirección General de Promoción de Industrias Culturales y Mecenazgo

Instituto de la Cinematografía y de las Artes Audiovisuales (ICAA)

Instituto Nacional de las Artes Escénicas y de la Música (INAEM)

Subdirección General de Archivos Estatales

Subdirección General de Museos Estatales

Subdirección General del Protectorado de Fundaciones

Biblioteca

Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía

Museo Nacional del Prado

Subir

Esta web utiliza cookies propias para facilitar la navegación y cookies de terceros para obtener estadísticas de uso y satisfacción.

Puede obtener más información en el apartado "Cookies" de nuestro aviso legal.

AceptarRechazar